[rosedu-general] RSoC prin Stagii pe Bune

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 11 11:56:59 EEST 2009

Salut!

Mai jos[0] gasiti un mesaj trimis catre Vlad Posea pentru publicarea
stagiilor ROSEdu prin Stagii pe Bune. O sa le public astazi pe site-ul
"Stagii pe Bune". Rog responsabilii de proiecte sa se uite peste ceea ce
am scris si sa-mi ofere un feedback. De asemenea, rog sa imi precizeze
cate stagii vor fi disponibile pentru fiecare modul.

Pe moment voi fi eu responsabil de CSpay. Tinand cont insa de timpul
limitat si de o lista destul de mare de prioritati, as fi incantat daca
cineva ar putea prelua conducerea proiectului pe timp de vara
(specificatiile le voi face eu, dar partea de organizare, motivare,
monitorizare, intalniri as prefera sa fie gestionate de altcineva).

Razvan

[0]
----------
Salut, Vlad!

Vreau sa propunem cateva stagii ROSEdu prin intermediul Stagii pe bune.
Mai jos gasesti o descriere scurta a acestor stagii. Te rog sa ma anunti
ce ar trebui sa fac pentru publicarea acestora. Proiectele sunt dedicate
in special studentilor de anul 1 sau 2.

Imi cer scuze pentru intarzierea cu care trimit acest mesaj. Stiu ca
ieri a fost ultima zi pentru publicare a stagiilor.

Razvan

[1]
---
Hammerfall - Engine grafic
* Pozitie: Dezvoltator (Python)
* Cunostinte necesare: notiuni de programare si grafica
* Descriere: Hammerfall este un engine grafic realizat in Python.
Foloseste un set de biblioteci si interfete pentru lucrul cu OpenGL.
Dorim crearea unui engine complet. Proiectul se afla in dezvoltare de
circa un an de zile si dorim sa aducem imbunatatiri.
* Detalii: http://dev.rosedu.org/trac/hfall
--
VMchecker
* Pozitie: Dezvoltator (Python)
* Cunostinte necesare: notiuni de programare, masini virtuale
* Descriere: VMchecker este o aplicatie folosita pentru corectarea
temelor de casa. A fost folosita cu succes la cursul de Compilatoare
(anul 4, C3), Sisteme de Operare (anul 3) si Sisteme de Operare 2 (anul
4, C3). Activ dezvoltat, ne propunem sa adaugam noi caracteristici si sa
imbunatatim interfata de utilizare a acestuia pentru a facilita adoptia
acestuia si la alte cursuri.
* Detali: http://github.com/vmchecker ,
http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker (old)
--
CSpay - Infrastructura pentru plata cu ora
* Pozitie: Dezvoltator (web programming)