[rosedu-general] Minutele de pe 1 mai

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri May 1 19:17:47 EEST 2009

Sunt doar 24 * 60.

1. CDL: un curs pe 10, duminică de la 11, celalt pe 24, duminică,
probabil la aceeași oră. La cursul de pe 10 probabil vom prezenta
Agile (RD, trebuie să contactezi pe ? Ber (Numele îmi scapă)). iar la
cel de pe 24 se vor prezenta proiectele terminate.

2.Eliberatica: la stand vom prezenta poze de la diverse activități
Rosedu. AJ, trebuie să selecteze pozele de la aceste evenimente și să
ceară feedback de la ceilalți. RD și AB (parcă, dar și ceilalți)
trebuie să vadă ce diplome/poze/postere de la evenimente mai au și să
i le trimită lui AJ.

3.RSOC: momentan 3 proiecte: hfall, vmcheker și wouso/cspay. Trebuie
ca liderul de proiect să definitiveze schema de abordare a proiectului
(layout, design, etc..) înainte de a propune proiectul pentru RSOC.
RSOC va fi integrat în cadrul Stagii pe bune. Se mai caută proiecte.
Interviuri anul acesta. Accent pus pe entuziasm, nu pe knowledge. se
vor căuta persoane capabile să continue proiectele după ce prima
generație din Rosedu termină facultatea.

4.RSOC: RD trebuie să vorbești cu diverși profesori să vezi dacă nu au
idei de proiecte pentru RSOC, if possible.

5.Promovare Rosedu: pozele de la Eliberatica (panoul cu poze) va fi
postat mai apoi prin facultate undeva, probabil EF303. Căutăm oameni
cu entuziasm, nu doar knowledge. Căutăm oameni capabili să-și propună
singuri proiecte și să formeze o echipă cu care să le dezvolte.

Cam atât îmi mai amintesc acum, dacă mai este ceva mai adaug când îmi amintesc.

--
MM