[rosedu-general] Software Development Process - Ajutor

Stefan Negrea negrea_stefan at yahoo.com
Tue Mar 24 21:43:50 EET 2009

Salut,

In ultimele 6 luni am lucrat la un nou process pentru dezvoltare software special pentru proiecte si comunitati open source. Procesul propus de mine incearca sa corecteze problemele principalelor procese (waterfall, iterative, spiral) bazanduse in principal pe eforturile curente ale comunitatilor open source. Documentul cu descrierea completa a procesului si o scurta prezentare a procesului sunt incluse in chestionarul mentionat mai jos. Noul proces este proiectul meu de diploma pentru Master in Software Engineering.

As avea nevoie de ajutor din partea persoanelor implicate in open source sa validez propunerea mea. Pentru asta am create un chestionar cu 7 intrebari simple. Chestionarul ma va ajuta sa inteleg daca munca mea este aplicabila si viabila in contextul dezvoltarii de software open source. Adresa chestionarului este http://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=cFg5UUVKakwyOTJ2eDhNWDM5WUlfVlE6MA . Chestionarul este complet anonim iar raspunsurile pot si fi in limba romana. Imi cer scuze pentru orice fel de erori de gramatica; teza este inca in stadiul de draft. Orice ajutor este foarte apreciat.

Pentru orice intrebari sau detalii suplimentare nu ezitati sa ma contactati.

Multumesc,
Stefan