[rosedu-general] Extensie OpenOffice Impress pentru dual-head

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Mar 18 03:14:13 EET 2009

Salut,

Am găsit o extensie pentru OpenOffice Impress care face lucrul cu două
monitoare (de ex. monitorul laptopului și un proiector) mult mai ușor.

Prezentările se văd ca în modul normal pe unul din monitoare
(prezentarea curentă este full screen), dar pe celălalt monitor se
poate vizualiza:
a) slide-ul curent mai mare, și slide-ul următor mai mic (vezi [2])
b) secținea „Notes” mai mare, slide-ul curent intermediar, și slide-ul
următor cel mai mic (vezi [3]).

Mai sunt și alte moduri de vizualizare (de ex. să vezi imagini mici cu
toate slideurile), dar astea două mi s-au părut cele mai utile.

Extensia o găsiți aici [0], și o pagină de descriere aveți la [1].

Atenție: mie îmi crapă open-office (versiunea 3.0.1 sub Linux) tot
timpul când *ies* din modul full-screen când folosesc extensia asta,
dar nu am avut până acum nici o problemă să crape cât timp era în
modul full-screen.

Sper să vă fie utilă :)

[0] http://extensions.services.openoffice.org/project/presenter-screen
[1] http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Presenter_Screen