[rosedu-general] eLiberatica - primul rând de bilete

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Mar 18 00:32:59 EET 2009

Seara bună,

Am fost rugat să las banii pentru bilete la sediul Agora, pentru că e mai
avantajos [în contextul crizei, presupun]. Zis și făcut azi.

Am plătit 2240 RON pentru 42 de bilete (41 de studenți și un RR :-D). Am luat
chitanță, frumos și am făcut o numărătoare: au mai rămas 125 RON pentru că
fiecare dintre noi a plătit 55 RON nu 52,.. RON.

Vă cer părerea voastră (pentru că majoritatea care au plătit sunt abonați la
lista asta) legat de ce facem cu banii rămași.

Propunerea mea este să-i vărsăm în fondul ROSEdu pentru CDL, primul curs de
dezvoltare liberă, ce este implementat la o inițiativă memorabilă a lui RD. Ar
deveni în felul ăsta prima donație (simbolică, ce-i drept) pe care o primește
ROSEdu ;-)

Banii nu sunt mulți dar cred că ar putea ajuta la achiziționarea de
consumabile, diplome, etc. pentru CDL.

Păreri?

Tibi

P.S. Lista e mai jos: