[rosedu-general] ROSEdu social thingie v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Mar 16 16:28:32 EET 2009

Salut!

Cred ca este timpul pentru o noua actiune sociala de anvergura in stilul
caracteristic. Voi ce spuneti? :-)

Eu voi fi plecat saptamana aceasta din tara dar apoi sunt available.
Propunerea mea este organizarea acestui magnific eveniment de o
grandoare inestimabila in perioada 23.03-04.04.

Eu vin cu doua propuneri:
1. bowling + extra games ca si data trecuta
2. doua partide de laser-tag (dupa care o sa fim obositi rupti) urmate
de proverbiala iesire la bere

Orice alte propuneri sau sugestii sunt binevenite.

Bowlingul sau laser tag-ul are on me (si de data asta asa va fi - sa fie
clar); cui nu-i convine, nu are decat sa stea acasa. Aaa, si de data
asta o sa facem rezervari :-D

Daca lumea este de acord cu propunerea, il rog pe Lucian (LAG-ul) sa
faca o intrare Doodle in care fiecare sa marcheze disponibilitatile
temporale.

Razvan