[rosedu-general] Lista eLiberatica

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Mar 11 22:39:24 EET 2009

2009/3/11 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Din punctul meu de vedere poti sa te-nscrii. Cred ca poate rezolva tibi cumva:P

Răzvan, ești student doctorand? Atunci este în regulă, te încadrezi.

> Pentru că inscrierile pe agora expira in 5 zile. Restul se vor inscrie separat.

Adevărat. Recomand și celorlalți să se grăbească pentru că locuri nu
sunt multe :-)

Iată și lista:
(legendă: * = plătit; - = neplătit)

* Coman Ciprian Mihai
* Vlad Dogaru
* Mihai Maruseac
* Murarus Roxana
* Sergiu Iordache
* Laura-Mihaela Vasilescu
* Macovei Alexandru
* Soare Andrei
* Vlad Berteanu
* Maruseac Andrei
* Buhaiu Andrei
* Dumitrescu Vlad
* Georgescu Andrada
* Voicu Vlad
* Presa Irina
* Tabara Mihai
* Ciobanu Emilia Maria Silvia
* Sava Alexandra
* Purcareata Bogdan
- Mirea Aurora
- Gudu Diana
- Lucian Adrian Grijincu
- Dobre Razvan
* Dobrota Valentin-Eugen
* Vlad Ureche
* Caragea Radu
- Cojocar Lucian
- Mircea Mihai
* Dumbrava Maria
- Mogoșanu Lucian
- Dumitrache Mihai
- Caliga Manuela Nicoleta
- Razvan Deaconescu
- Mircea Gherzan

TOTAL: 23/34

Mai sunt 11 persoane de adus banii pentru bilete. Ma găsiți mâine (joi) la
orarul specificat la pagina de organizare actualizată [1]

Dacă au apărut erori vă rog să mă anunțați + comentarii/sugestii

Mulțumesc :-)
Tibi

[1] http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/Eliberatica2009/Organizare