[rosedu-general] Discuri personalizate Ubuntu+USO

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Tue Mar 10 20:48:22 EET 2009

Salutare,

Eu știu că pentru USO noi am ars niște discuri cu Ubuntu, la care le-am
aplicat etichete („labels”) Ubuntu + USO personalizate. Știu bine? :-P

Cei din comunitatea românească Fedora care vin anul ăsta la eLiberatica
alături de Jeroen se întreabă dacă pot să facă ei „stickers” și
”live-cds” ca să nu se mai complice cu colete poștale una alta.

Putem da o mână de ajutor cu niște informații? Discuția se găsește
undeva pe [1] la Evenimente, cu subiectul eLiberatica 2009, dar atenție,
merge foarte greu forumul lor, s-ar putea să aibă nevoie de 5 minute
pentru încărcare...

Mulțam,
Tibi

[1] http://forum.fedoraproject.ro/