[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 21 11:43:48 EEST 2009

On Sun, 2009-06-21 at 11:12 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> Dar, de exemplu, ce am scris eu de ce nu a fost inclus în document?

Alex, nu am citit documentul, dar nu cred ca replica ta este obiectiva.
Din zecile de replici oferite e greu sa atingi fiecare parere. Mai ales
ca unele sunt profund subiective si nu constituie o argumentatie solida
intr-un astfel de document.

Personal, il felicit pe Tibi pentru initiativa. Imi pare bine ca o
discutie intensa s-a soldat in ceva concret.

Razvan