[rosedu-general] RSoC v2

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Wed Jun 10 22:42:05 EEST 2009

Pe 10 iunie 2009, 22:32, Razvan Deaconescu<razvan at anaconda.cs.pub.ro> a scris:

> Mesajul meu nu a vrut in nici un caz sa sugereze ca nu e nevoie de
> aprobarea ta. Cine a zis asta? Feedback-ul este binevenit.

> Dar daca putem sa facem un upgrade al mesajului de promovare cu atat mai
> bine, nu?
>
> Razvan

Nici nu m-as fi asteptat din partea ta sa imi zici asa ceva, pentru ca
tu de obicei faci in asa fel incat sa impaci si capra si varza :-P
Nu cred ca ar fi binevenit un link catre mesajul  meu, deoarece acela
a fost scris acum cateva saptamani, cu un alt scop, si cum ai spus si
tu are o doza destul de mare de subiectivism(repet, pentru ca avea alt
scop si pentru ca este pe blogul meu) . Pentru promovarea de acum as
fi vrut sa il adaptez pe acela scopului actual (sa sterg frazele
subiective, insa sa pastrez acea abordare, apropiindu-ma de cititor).

In concluzie : NEXT TIME :D