[rosedu-general] RSoC v2

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Jun 10 19:39:35 EEST 2009

2009/6/10 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> Da, putem incepe promovarea. Mihai, ca tot te grabesti, creeaza un mesaj
> de promovare si mentioneaza ca de pe 15 vor incepe inscrierile.
>
> Razvan

E bun următorul (inspirat destul de mult din cel de anul trecut)?

--
Salut!

Vine vara și începe vacanța. Dar, unii din noi trebuie să facă și
ceva practică iar alții nu ar vrea să piardă chiar toată vara
nefăcând nimic. Unii poate își doresc să acumuleze ceva experiență în
domeniul IT. Dar, toate stagiile pe care le știți sunt de 3 luni și
doriți să aveți și voi 1-2 luni de vacanță în care să nu faceți mai
nimic. Sau, nu v-a plăcut nici un stagiu din cele pe care le-ați
văzut sau există alte motive care cauzează întrebări de tipul: eu ce
fac vara asta? frec menta sau nu?

Un răspuns la toate aceste întrebări vă este oferit de inițiativa
ROSEdu Summer of Code [1] oferit de ROSEdu [2], eveniment deja ajuns
la a doua ediție. Nu există nici o afiliere cu Google, decât cel mult
în cadrul motorului de căutare, la anumite proiecte.

ROSEdu Summer of Code vă oferă ca principal beneficiu participarea ca
membru activ în cadrul unor proiecte dintr-o gamă variată. În plus,
activitatea desfășurată în cadrul RSoC va fi încheiată prin primirea
unei adeverințe de practică. Dar inițiativa nu este dedicată doar
celor ce doresc să obțină o adeverinta de practica ci și celor
interesați de lucrul într-o echipă entuziastă din cadrul unei
comunități open-source.

Proiectele în care vă puteți implica acoperă o gamă variată de
necesități, limbaje de programare, interfețe de utilizare, etc. Veți
avea ocazia sa fiți membru al unei mici comunități de dezvoltare
open-source folosind produse și utilitare tipice unui astfel de
proiect: sistem de versionare, compilatoare, interpretoare, wiki, bug
reporting, liste de discuții, IRC, site, etc. Dacă veți fi foarte
entuziaști și doritori, puteți continua colaborarea la respectivul
proiect și după finalizarea perioadei de practică.

Pentru alte intrebari sau detalii nu uitati sa consultati rubrica
FAQ[3]. O listă și o descriere a proiectelor poate fi găsită aici[4].

Pentru inscriere folositi pagina de inregistrare[5]. Perioada de
înscriere este 15-28 iunie (calendarul este aici[6]).

Grabiti-va!

Va asteptam,
Echipa RSoC

[1] http://soc.rosedu.org/2009/