[rosedu-general] RSoC v2

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Wed Jun 3 16:44:59 EEST 2009

Razvan Deaconescu a scris:

> Calendarul este public la aceasta adresa[1].
>
> Are cineva idee daca pot sa partajez calendarul pentru modificare cu cei
> inclusi in domeniul ROSEdu? Daca nu, Alex (Eftimie), imi poti spune cum
> pot afla id-urile celor din domeniu ca sa partajez cu ei calendarul?

Nu sunt suficient de familiar cu Google Apps, dar cred că la [1] ai
id-urile.

LucianG a ridicat mai demult problema faptului că mai există un calendar
  rosedu, pe contul Google roseduu at yahoo.com cu aceeași parolă ca
rosedu at anaconda. Acel calendar este deja partajat cu mai mulți membri,
printre care eu, Andrei, Sergiu și LucianG.

Alex

[1] https://www.google.com/a/cpanel/rosedu.org/Users