[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 1 20:40:45 EEST 2009

On Mon, 2009-06-01 at 19:09 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> Nu mă pot abține de a comenta la următoarea fază...
> Situație reală...acum 30 minute, cineva a trimis pe grupul anului 3 un
> email în care anunța că VINDE un loc la APP ca opțională... morally
> wrong? yes!  se poate folosi acest email împotriva lui? nu
> prea...pentru că oricine ar fi putut trimite un email în numele lui
> (all hail digital signatures).... DAR în acest caz, tipul respectiv a
> trimis un email de pe contul @cti.pub.ro ...soooooo....teoretic
> administratorul cti.pub.ro ar putea verifica că emailul a fost trimis
> [...]

O sa discut maine cu d-l Cristea despre acest aspect. Nu stiu insa bine
ce putere are facultatea in acest sens sau ce poate fi demonstrat. O
solutie este insa sa faceti o petitie la decanat in acest sens. Nu stiu
daca se poate rezolva problema asta doar din interior cat este o
probleme de impact minor pe langa multe altele.

Razvan