[rosedu-general] Hackles -- The Webcomic

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Fri Jul 31 01:00:25 EEST 2009

Pe 31 iulie 2009, 00:34, Alex Eftimie<alex at rosedu.org> a scris:

> In regula... se pare ca desi avem aproximativ acelasi prenume, suntem
> pe frecvente diferite.

Imi pare bine ca datorita mie (uite ca sunt si eu capabila de ceva ,
contrar aparentelor ;) )  ti-ai dat seama ca similitudinea numelui
_nu_ atrage cu sine si o similitudine a personalitatilor/conceptiilor
:-).

> Cand ai postat tu, ai fost atentionata pentru ca esti _noua_ pe
> aceasta lista, in NICIUN CAZ PENTRU CA ESTI FATA si aceasta lista este
> majoritar masculin-masochista-rasista-comunista sau cum vrei tu sa ne
> mai numesti.

As mai aduaga si discriminatorie , dar nu adaug ca sa nu imi atrag
prea multe antipatii :-D.

> Am mers pe principiul: mai bine previi decat sa repari,
> insa mesajul meu se pare ca a fost interpretrat de catre tine ca un
> atac personal (de unde si raspunsul "imi pare rau ca _te_-am
> deranjat").

N-am stat sa interprez prea mult, dar m-a deranjat pentru ca stiam ca
nu dadusem in cap la nimeni si am fost atentionata (ceea ce detest).

> Ai putina rabdare si rasfoieste arhivele celei mai vechi liste
> @rosedu, si anume cspay-dev. Vei vedea acolo ca multi dintre cei care
> scriu pe lista au fost mustrati intr-un fel sau altul pentru
> nerespectarea etichetei (personal, cel putin de doua ori de catre
> Vlad).

Nu ma intereseaza ce atitudine ati abordat fata de altii :-).

> In speranta ca vei intelege parerea mea si impreuna vom putea trai
> intr-o societate mai buna si fara ambiguitati, semnez.

Societate buna?! in Romania?! glumesti, cred :-)) !

> --
> Alex Eftimie
>
> PS: mai zambeste si tu Alexandra :)
Fac  eforturi, desi observ ca nu se prea vede :-s ;).