[rosedu-general] Hackles -- The Webcomic

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Jul 31 00:34:29 EEST 2009

2009/7/30 Alexandra Sava <alexandrasava18 at gmail.com>:
> Pe 30 iulie 2009, 23:54, Alex Eftimie<alex at rosedu.org> a scris:

> Am pus <joke> pentru ca pe mine nu ma deranjaza catusi de putin daca
> se mai intampla sa posteze cineva pe rosedu-genereal o chestie
> offtopic. In schimb, cand am trimis eu, imediat am fost atentionata
> pentru ca normal, sunt fata si toata "suflarea masculina" (majoritara
> de altfel) se uneste pentru a ma atentiona. :-)

In regula... se pare ca desi avem aproximativ acelasi prenume, suntem
pe frecvente diferite.

Cand ai postat tu, ai fost atentionata pentru ca esti _noua_ pe
aceasta lista, in NICIUN CAZ PENTRU CA ESTI FATA si aceasta lista este
majoritar masculin-masochista-rasista-comunista sau cum vrei tu sa ne
mai numesti. Am mers pe principiul: mai bine previi decat sa repari,
insa mesajul meu se pare ca a fost interpretrat de catre tine ca un
atac personal (de unde si raspunsul "imi pare rau ca _te_-am
deranjat").

Ai putina rabdare si rasfoieste arhivele celei mai vechi liste
@rosedu, si anume cspay-dev. Vei vedea acolo ca multi dintre cei care
scriu pe lista au fost mustrati intr-un fel sau altul pentru
nerespectarea etichetei (personal, cel putin de doua ori de catre
Vlad).

In speranta ca vei intelege parerea mea si impreuna vom putea trai
intr-o societate mai buna si fara ambiguitati, semnez.

--
Alex Eftimie

PS: mai zambeste si tu Alexandra :)