[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Jul 21 19:42:25 EEST 2009

2009/7/21 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> De acord cu deschiderea de terminale/ferestre. Acolo unde este nevoie
> suportul calculatorului este binevenit. Dar, partile practice isi vor
> avea originea pe slide-uri. Acolo unde este nevoie se poate folosi un
> terminal sau ceva asemanator (poate chiar o tabla).

Sincer, eu nu văd foarte util ca în timpul prezentări să se facă mici
pauze în care toţi cei care participă să testeze diverse şi să vadă
cum funcţionează într-un terminal propriu.
Este mult mai eficient dacă persoana care prezintă arată cum se face,
iar apoi publicul să se ducă acasă şi să testeze. Timpul este scurt şi
dacă stai până pricepe fiecare, e pierdere de timp.

--
Laura.