[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 21 18:48:58 EEST 2009

On Tue, 2009-07-21 at 18:08 +0300, Laura Vasilescu wrote:
> Răzvan, ştii că dacă le vei spune studenţilor tăi de la USO despre
> chestia asta, vor venii destul de mulţi? :-)

Voi tine cont de aceasta sugestie :-P

> Mie îmi place ideea. Ştiu că părerea mea nu contează

Parerea oricui conteaza.

> Într-un laborator (EG106, ED011 whatever) nu încap foarte multe
> persoane. Mi s-ar părea mult mai relevant ca Tech Talks să fie ţinut
> într-un amfiteatru. Astfel oricine şi-ar dori să participe ar putea
> participa. Diverse exemple ar putea fi proiectate pe un perete, iar
> cei care asistă ori să încerce pe laptopuri, ori să se ducă acasă să
> testeze şi să vadă cum merge treaba.

Nu cred ca vom avea un succes rasunator din prima care sa necesite un
amfiteatru. In plus, e mai dificil sa convingi facultatea sa-ti ofere o
sala pentru un eveniment, initiativa care inca nu si-a dovedit o valoare
sau o contributie pentru facultate.

Razvan