[rosedu-general] Drivere open-source pentru Linux de la Microsoft

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 21 17:45:18 EEST 2009

On Tue, 2009-07-21 at 17:16 +0300, Stas SUSHKOV wrote:
> Nu mi se pare un eveniment atât de important. Microsoft are licenă OSI
> aprobată, deci nu e ceva absolut nou pentru ei. Mi se pare mai mult
> hype” decât reason”...

Din punctul meu de vedere, nu licenta este relevanta ci faptul ca este
cod scris pentru un produs non-Microsoft. Si nu orice produs
non-Microsoft, ci nucleul Linux.

Intr-un context in care scrierea de produse open/free pe platforme
non-free este privita negativ[1][2], cred ca merita ceva consideratie
actul Microsoft.

Razvan

[1] http://www.gnu.org/philosophy/java-trap.html
[2] http://www.fsf.org/news/dont-depend-on-mono