[rosedu-general] ANACONDA, sexi club

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Thu Jul 9 17:47:06 EEST 2009

> De fapt nu ți-au dat bani...ci te-au șantajat cu niște poze făcute în
> clubul respectiv, nu-i așa? :>

Nu te indoi nicio clipa, Alex, ca lucrurile ar sta altfel decat ai
spus. La ultimul curs CDL, Razvan s-a dat exemplu pe sine in ceea ce
priveste castigurile :> (proiecte peste proiecte, afaceri... mai ceva
ca Gigi Becali :-D ) , deci banii nu reprezinta un stimulent pentru
el. Trebuie sa fie ceva cu adevarat compromitator la mijloc ;)) .

Alexandra