[rosedu-general] Webmail pe swarm.cs.pub.ro

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Jul 6 23:57:39 EEST 2009

On Mon, 06 Jul 2009 23:42:08 +0300
Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Salut!
>
> Am configurat roundcubemail[1] si squirrelmail[2] pe swarm.cs.pub.ro.
> Pe moment nu sunt generate certificate si nu functioneaza HTTPS. Vom
> rezolva curand.

I salute your effort and your providing us with alternatives!

By the way, putem totuşi face ceva cu blestematele de certificate, ca
să nu ne mai aia de fiecare dată că sunt self-signed? Nu e nimeni care
oferă gratuitate pentru ONG? O să mă interesez, deşi nu prea am skill
cu aşa ceva.

--
      ,~~~~.
      i====i_