[rosedu-general] Sumar mini-sedinta OSCDC 25 ianuarie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 29 19:00:04 EET 2009

On Sun, 2009-01-25 at 22:33 +0200, Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> În urma întâlnirii de azi au fost stabilite următoarele sarcini:
>
> [asap/29.01]
> * Discuție contacte Ceata și SRAIT pentru colaborare (RD)

Am discutat cu aseara cu Daniel Rosner despre perspectiva unei
colaborari ROSEdu - SRAIT. Din pacate, Daniel este destul de dezamagit
de activitatea SRAIT in ultima perioada si nu ar dori sa aiba de-a face
cu ei. Pe de alta parte, fiind responsabil de mai multe campanii de
promovare si cautare de sponsori, ar fi un castig pentru acest proiect.

Problema este faptul ca, pe modelul laboratorului practic de electronica
pe care l-a organizat in acest semestru, Daniel ar vrea sa faca un
laborator practic asemanator pentru IP. Da, acea materie pe care o veti
face si multi dintre voi semestrul urmator (anul 3 semestrul 2). Si
doreste sa faca o promovare si atragere de sponsori pentru acest proiect
la sfarsitul lui februarie, inceputul lui martie.

Din fericire, programa asociata acelui laborator se apropie destul de
mult de cea a OSCDC-ului, doar ca este mai business-oriented. Din punct
de vedere a promovarii in facultate, cele doua idei pot fi promovate
impreuna - nu neaparat pe acelasi afis dar in acelasi context.

Pe partea cu sponsorizarile trebuie sa mai discutam. In principiu, eu
sunt de acord sa fie promovate impreuna, dar trebuie gasit un liant
destul de puternic. Cat timp acel laborator este vazut mai
business-oriented va avea un grad mai ridicat de preferinta. Ramane de
vazut.

O sa ii trimit un e-mail si lui Tibi pentru o discutie despre implicarea
Ceata in aceasta activitate.

> * Mapă prezentare/branding (depind de punctul anterior) (următorul
> brainstorm, 31.01)

In plus, ii voi solicita lui Daniel Rosner mapa de prezentare pentru
laboratorul alternativ de IP pentru ca si noi sa cream una asemanatoare
pentru OSCDC. Mapa de prezentare este utila si pentru a oferi a obtine
aprobarea desfasurarii acestui curs in incinta facultatii (EG106). Va
trebui sa mergem la colindat cu mapa pe la Cristea/Tapus/decan.

Razvan