[rosedu-general] Sumar mini-sedinta OSCDC 25 ianuarie

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Mon Jan 26 09:49:55 EET 2009

În data de Lu, 26-01-2009 la 09:24 +0200, alexandrujuncu a scris:

> we reeeeeally need to start using google calendar

Google, Doodle, bubăl! Prea multe servicii care mai de care să-ți ocupe
timpul și să-ți distragă concentrarea. Cu toții ne citim scrisorile de
pe listă, dacă se trimitea un anunț cu două și o zi înainte, sigur am fi
ajuns mai mulți :-D

Tibi