[rosedu-general] WoUSO

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Sat Jan 17 19:49:28 EET 2009

2009/1/17 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:
> Hello.
> Cum facem cu premierea la WoUSO?

Am fost cu RR azi prin Carrefour. Ce am găsit mai interesant a fost un puzzle magnetic (ca să poată fi lipit pe frigider :P ) personalizat. Deocamdată nu am găsit pinguini :(  Cred că ar fi fain să facem  pentru premil I un puzzle (A5) cu un design de logo (care trebuie să îl facă cineva...probabil logoul wouso + logoul uso + un an acolo...) şi pentru premiul 2 şi 3 acelaşi logo pe niste magneti mai mici.
Dacă aveţi idei de premii, please do tell.
Şi mai avem nevoie şi de un design de diplomă de care a zis Andrei că se ocupă maine seară.