[rosedu-general] Formate si continut

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Feb 21 19:20:15 EET 2009

În data de Sb, 21-02-2009 la 14:39 +0200, Vlad Dogaru a scris:

> Sunt +1 pentru idee -- nu am reușit să fac Google Calendar să vorbească
> cu Evolution, deși am încercat nuștiuce plugin de-al lor.
>
> Tibi, idei despre dacă/cum Google Calendar vorbește cu iCalendar? Că
> suntem în minoritate -- mai toată lumea folosește Google Calendar.

Vlad, Google Calendar are suport pentru iCalendar și CSV [1]. Asta
înseamnă că poate să importe și să exporte iCalendare din orice
aplicație. La fel și WebCalendar.

Ceilalți, ce părere aveți despre integrarea unui calendar „web” liber
într-un curs liber? :-D

Tibi

[1] http://www.google.com/support/calendar/bin/topic.py?topic=15285