[rosedu-general] Formate si continut

Laurentziu Dascalu dascalu.laurentziu at gmail.com
Sat Feb 21 19:00:46 EET 2009

Salut,

Sunt nou pe aceasta lista de discutie si am venit cu o propunere
pentru CDL : la cursul 2 sa se faca o introducere in Eclipse, pe langa
vim. Motive : open source, IDE popular (universitati + industrie), se
integreaza usor cu foarte multe aplicatii (SVN, CVS, gdb etc.) si
API-uri ( MP, MPI, QT etc.), API scris bine ( am lucrat cu Eclipse API
), _nu am vazut_ sa se foloseasca in laboratoarele din facultate si,
nu in ultimul rand, consider ca este mai productiv decat vim in
proiecte mari. In functie de parerea voastra, pot aduce spre dezbatere
un rezumat al prezentarii.

Multumesc,
Laurentiu.