[rosedu-general] Formate si continut

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Feb 21 13:18:48 EET 2009

În data de Sb, 21-02-2009 la 12:44 +0200, Alex Eftimie a scris:

> As soon as cineva face o structura de pagini acolo.

Mulțam pentru cont :-)

La editarea unei pagini am observat că licența este CC-NC-SA 3.0. Este
cea implicită pentru DokuWiki sau așa s-a hotărât?

Nu prea-mi place ideea de necomercial, atunci documentația noastră nu
mai e liberă... Cu ce ne-ar deranja ca cineva să integreze într-un curs
mai profesionist organizat și pe bani ce lucrăm noi acum? Dacă cineva va
fi interesat să facă asta cel mai probabil va sponsoriza ROSEdu, ceea ce
e desirabil, nu? :-)

Tibi