[rosedu-general] Formate si continut

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Feb 21 12:42:12 EET 2009

În data de Sb, 21-02-2009 la 10:08 +0200, Alex Eftimie a scris:

> Ideal ar fi sa arunci cateva idei principale pe wiki-ul ROSEdu[1] (vor
> fi mutate apoi in partea de prezentare a cursului), si restul sa
> lucrezi direct in OOo.

Am pus câteva idei la [1]. Sugestiile și contra-argumentările sunt mai
mult decât binevenite :-D

De asemenea, propun să alegem titlurile și pentru celelalte cursuri și
să începem o pagină pentru laboratoare.

În altă ordine de idei, DokuWiki nu are aceeași sintaxă ca TracWiki,
când ne putem muta cu conținutul pe sistemul wiki de pe cdl.rosedu.org?

Tibi

[1] http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/OSCDC/Cursuri