[rosedu-general] Formate si continut

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Feb 21 12:39:14 EET 2009

Cosmin Dumitru wrote:

> Toti marii meseriasi de afara au cursurile facute in latex. Nu am vazut
> nici un prof sa foloseasca asa ceva la noi asa ca puteti sa faceti un
> "stand" (make a stand) din chestia asta.

Când am sugerat, mi-a-ntors-o cu `ai tu timp să te ocupi de asta'? Adică
  oricum nu o considera treaba lui :-P

> Pentru necredinciosi : http://cosu.ro/docs/carp.pdf
>
> Nu inteleg ce vrei sa spui cu cod exotic. http://www.andre-simon.de/ (
> http://www.andre-simon.de/doku/highlight/en/highlight_langs.html )

Eu știam de listings[1], care aparent are mai puține limbaje și pe care
nu prea am reușit să îl conving să meargă cu beamer. Nice find!

[1] http://www.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/listings/

Vlad