[rosedu-general] [CDL]mediatizare

marius latu marius.latu at gmail.com
Thu Feb 19 22:41:05 EET 2009

On Thu, Feb 19, 2009 at 10:16 PM, alexandrujuncu at gmail.com
<alexandrujuncu at gmail.com> wrote:

> OT: nu, listele de discuții sunt alternativa comodă la forumuri.

> Mie îmi merg...

Cred ca la securitate ai vrut sa spui GnuPG sau GPG - typo.
Cred ca s-ar mai putea schimba putin la ordinea ideilor, sau punctate in ordinea
in care vor fi parcurse. Cred ca partea care va atrage cel mai mult nu
va fi lucratul
cu VCS sau debugging-ul ci dezvoltarea unei aplicatii sub gtk sau python.
Cred ca cel mai bine ar fi sa se puna accentul pe finalitatea
proiectului si nu pe
instrumentele cu care se lucreaza.

--
Cu bine,