[rosedu-general] [CDL]mediatizare

alexandrujuncu at gmail.com alexandrujuncu at gmail.com
Thu Feb 19 21:27:41 EET 2009

rrrr...hate this mailing list system.... mi-a blocat emailul pentru că
avea atașament prea mare :| Deeeeeeci...mesajul:

Campanie de mediatizare:
Mă gândeam că trebuie să începem de luni cu un poster prin
facultate/cămine (see [1] ). E un fel de teaser mai mult
pentru curioși și pentru geeksii care vin în primele zile la facultate
(că s-ar putea să fie mulți care nu vin luni marți).
În funcție de ce zi alegem pentru interviu, în a doua parte a
săptămânii I sau în prima parte a săptămânii II, we go strong cu un al
doilea poster (see [2]) și începem să dăm mesaje pe listele de
discuții.
What do you say?

Între timp, până duminică, astept critici si sugestii pentru postere.
Și eventual poate găsim și noi un logo...

[1] http://rosedu.cs.pub.ro/~alexj/poster1_beta2.pdf
[2] http://rosedu.cs.pub.ro/~alexj/poster2_beta1.pdf