[rosedu-general] [oscdc-org] [CDL]TO DOs

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Feb 18 02:50:33 EET 2009

În data de Ma, 17-02-2009 la 15:40 +0200, Sergiu Iordache a scris:

> Domeniul e facut, mai trebuie sa se propage in principiu
> Pt site avem 2 variante, folosim sistemul lui Alex + alta tema sau
> folosim un wordpress ceva, cum vreti si voi.

Eu nu știu care e sistemul lui Alex (Ef?) dar aș zice să folosim un
sistem wiki, că el are de toate. Dacă ne interesează media (poze, filme
cu prezentările) putem alege MediaWiki.

Tot mai multe proiecte tind să folosească același instrument și pentru
prezentare și pentru dezvoltare. Trac personalizat, de exemplu [1].

Oricum, orice am alege, ar fi bine să nu avem nevoie de prea multe
instrumente separate.

Altă idee: credeți că ar folosi să filmăm sesiunile (cursuri +
laboratoare)? Poate și alții sunt interesați sau vor deveni interesați,
și nu au putut fi prezenți. De cameră mă pot ocupa eu sau cine mai
are? :-D

Părerea mea,
Tibi

P.S. Cine schimbă numele listei din oscdc în cdl? :-)

[1] http://www.virtualbox.org/