[rosedu-general] Fwd: [software-liber] Re: Prezentare Asociatie

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sat Feb 14 00:40:33 EET 2009

Mai jos aveți un email de pe lista Grupului pentru software liber.
Linkul către formularul de aplicație este:
http://www.salto-youth.net/find-a-training/1432.html?&search=&fb_group%5B%5D=SALTO&fb_group%5B%5D=National+Agency&termin_von=2009-03-01&termin_bis=2010-04-31&partcountries=&pagerCurrentOffset=5