[rosedu-general] [OSCDC] Propuneri de proiecte pentru studenți

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Feb 2 21:52:25 EET 2009

Salut,

În partea a doua a OSCDC îi vom lăsa pe studenți să lucreze la un
proiect opensource.
Până ieri eu, RD, AR și AB am avut deadline autoimpus să venim cu
niște idei de proiect.
După cum ne așteptam cu toții niciunul n-a venit cu nimic :D
http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/OSCDC/Organizare/IdeiProiect

Momentan singurele idei sunt cele pe care le-am fătat eu prin Octombie
anu trecut:
* un merger de fișiere pentru Gnome
* ceva gen tortoiseSVN plugin pentru Nautilus
* un ceas deșteptător pentru Gnome

Dacă vă trece prin cap vreo idee de aplicație (făcubilă în câteva
weekenduri de o echipă de vreo 5 oameni care probabil habar n-au ce-i
aia gtk, qt, python, etc.), n-o țineți doar pentru voi :)

--
 .
..: Lucian