[rosedu-general] Salvați MySQL!

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Thu Dec 31 20:39:08 EET 2009

2009/12/30 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> OMFG!! (Tibi, you made my day...nu aveam unde trollui și mi-ai dat ocazia :P)

F e de la Fantastic? :-)

> Domnul Monty e, după părerea mea, un ipocrit...
> Din mâinile cui să fie salvat MySQL? dacă vroia să fie 100% free, de
> ce &#*^%@#%@% a fost vândut la Sun?

Nu a vrut să fie, nu a fost, nu va fi gratuit 100%.

> Îți spun eu de ce...pentru vă a
> primit mulți bani...

Avea tot dreptul, a pornit o afacere și a dezvoltat-o. Iar produsul
MySQL este unul liber.

Tu nu ai făcut bani din MySQL? Gândește-te mai bine. Ce ai dat înapoi?

> Oracle nu e the evil company care să omoare MySQL.... a fost o
> achiziție legitimă ffs.

Nu „a fost”, încă nu e finalizată achiziția. UE nu a primit oficial în
scris nici una dintre promisiunile lui Oracle, deși a acordat o
amânare a termenului stabilit inițial.

> Și dacă vor să continue în afara Oracle-ului, nu știu dacă ați auzit,
> dar MySQL e Open Source (omg, am fost un mic ddvlad aici :P) ...deci
> pot oricând să facă fork la proiect.

Există deja, Maria DB. Dar orice ramură separată de dezvoltare
pornește cu handicapul mărcii necunoscute, unei echipe noi, nu la fel
de experimentată și se expune pericolului de a fi dată în judecată de
Oracle care va deține brevetele lui MySQL dacă UE, ca piață
importantă, aprobă achiziția.

Ai citit argumentele[1]?

La mulți ani,

Tibi