[rosedu-general] Salvați MySQL!

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Dec 30 11:53:57 EET 2009

OMFG!! (Tibi, you made my day...nu aveam unde trollui și mi-ai dat ocazia :P)

Domnul Monty e, după părerea mea, un ipocrit...
Din mâinile cui să fie salvat MySQL? dacă vroia să fie 100% free, de
ce &#*^%@#%@% a fost vândut la Sun? Îți spun eu de ce...pentru vă a
primit mulți bani...
Oracle nu e the evil company care să omoare MySQL.... a fost o
achiziție legitimă ffs.

Și dacă vor să continue în afara Oracle-ului, nu știu dacă ați auzit,
dar MySQL e Open Source (omg, am fost un mic ddvlad aici :P) ...deci
pot oricând să facă fork la proiect.

Așa că hai să nu se mai plângă bieții oameni de la mysql că au fost
cumpărați, că nu sunt victime...
Chiar m-am săturat să văd peste tot chestii cu 'salvați mysql'...pe
noi cine ne salvează de spam?

Thank you.

Alexandru Juncu

Cisco Networking Academy Instructor