[rosedu-general] ROSEdu online

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Dec 29 21:38:22 EET 2009

On Tue, 2009-12-29 at 21:16 +0200, Alexandru Juncu wrote:
> Dacă tot am deschis subiectul.... nu avem și ceva filmulețe mai funny
> de pus pe net? Chestii gen ce prostii zicem noi la întâlniri?

Cu parere de rau, cred ca nu. Cu ocazia asta insa, cred ca ar fi bine sa
facem niste filmulete scurte la intalnirile noastre. La cate prostii se
zic cred ca putem sa facem un sitcom :-))

Avem acces la unele filmulete cu d-l Tapus cand i-am dat pinguinul.

Ar mai fi si unele filme de la Karaoke dar sunt cam off-topic.

Razvan