[rosedu-general] ROSEdu Christmas Special

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Dec 16 20:41:36 EET 2009

On Tue, 2009-12-15 at 15:08 +0200, Alexandru Juncu wrote:
> Hello.
>
> A rămas că vineri la ora 19:00 ne adunăm la Ixia pentru un vin fiert.

Pentru ca nivelul meu de competenta organizationala este cvasi-nul, am
reusit sa suprapun petrecerea ROSEdu peste alte doua evenimente :-) Asa
ca petrecerea va avea loc incepand cu ora 20:00.

In acest moment, avem la dispozitie sala EG306. Intrucat este, insa,
destul de frig, voi discuta cu RR despre posibilitatea folosirii salii
Oracle - EG102. Va tin la curent.

De asemenea, eu si cu Vlad suntem ocupati in intervalul 18:00-20:00 cu
intalnirea echipei de SO, motiv pentru care nu vom putea participa
pentru achizitia de "echipamente" de tip mancare si bautura. Este nevoie
de 4 persoane care, in intervalul 17:00-19:00 sa se ocupe de aceste
lucruri. Cine se poate ocupa?

Razvan