[rosedu-general] Alegeri. Votați Cheia!!

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Dec 13 21:34:32 EET 2009

Salut,

Fragmente din minutele de aseară:
> Vlad is being a retard...nimic nou
> Vlad în continuare este retarted :P
> aaaaand still...Vlad is a retard...
> ȘI IAR Vlad este retardat
> Vlad...retarded...again...
> Vlad is...you guessed it...retarded
> AndreiB is also retarded...but Vlad doesn't want to loose the title
                                                        ^
File: minutes.AJ:7:35 No suitable context for word found. Maybe you are
a misspelling fucktard?
> so he's trying harder
> i hear something retarded...who could it be? Vlad...

Citatele de mai sus demonstrează câteva lucruri de necontestat:
 - sunt retardat;
 - sunt mai retardat decât Andrei;
 - AJ va fi violat de o armată de lingviști engleji;
 - sunt un membru activ al Rosedu; just grep -ci vlad minutes.AJ;
 - and a bunch of other random bullshite.

Pentru că am stabilit că titlurile nu contează și pentru că Răzvan ne
îndeamnă să candidăm și să schimbăm activ istoria și pentru că sunt
mereu George Contra, îmi anunț oficial candidatura la funcția de
cenzor. Nu știu exact ce face unul, dar știu că o să mă descurc. Pentru
că nu se așteaptă nimeni să fac nimic.

Recrutez un lider de campanie și un contracandidat. Prefer culoarea
verde, îmi plac excursiile la colț pe coji de nuci, și scandalurile
politice :-P

Vlad