[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sun Dec 13 14:34:46 EET 2009

2009/12/13 Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com>:
> Dacă sunteți doritori, completați în formular [1] perioada pe care o
> preferați. De asemenea, scrieți
> pe listă zona în care ați prefera să mergem (Valea Prahovei, Oltului etc,
> eventual stațiunea). Țineți
> cont că locul nu trebuie să fie prea departe de București (fiindcă am sta
> prea mult pe drum) și că
> vrem să putem ajunge acolo cu trenul.

Dacă tot e vorba să ne exprimăm preferințele, I go for Azuga, am fost
de câteva ori și mi-a plăcut.

Abia aștept acest ROSEdu Rose Camp :D

Pentru cei care nu au fost la una dintre ultimele două întâlniri,
scopul acestei excursii este socializarea. Cu cât vom fi mai mulți, cu
atât va fi mai frumos, deci toată lumea este invitată.

--
Alex