[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Dec 11 12:32:27 EET 2009

On Sun, 2009-12-06 at 00:20 +0200, Alex Eftimie wrote:
> Puțină reclamă, cu o săptămână înainte de conferință: există și un
> site cu ceva informații aici: [1].
>
> Eu unul merg să-l susțin pe RD, care va ține o prezentare Debian, de
> la ora 11:00 :P

Stiu ca este tarziu, dar rog sa postati un mesaj legat de aceasta
conferinta si pe blogurile voastre. Eu am postat urmatorul mesaj pe
forumurile din facultate[0].

Multumesc,
Razvan

---
Salut!

Mâine, sâmbătă, în data de 12 decembrie 2009, va avea loc în Rectoratul
Universității Politehnica București, amfiteatrul AN010, conferința
"București Linux Users Group Open Source Conference" - Blug*OS*Con,
ediția 2009[1].

Conferința se adresează celor care doresc să afle mai multe lucruri
despre platforma Linux (sistem de operare, aplicații) și despre
comunitățile FOSS românești.

Conferința va consta într-un set de prezentări legate de lumea Linux și
FOSS. Găsiți aici[2] programul conferinței. La conferință vor fi
prezente o serie de standuri de proiecte FOSS românești; mai multe
detalii aici[3].

Vă așteptăm!

[1] http://blugoscon.blug.ro/
[2] http://blugoscon.blug.ro/Main/ProgramulConferintei