[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Sun Aug 9 22:41:48 EEST 2009

Mie unul cele mai reusite mi se par [1] respectiv [2]

În ceea ce privește [3] , ideea cu omulețul este drăguță, dar după cum
a zis și RD, nu o să se vadă prea bine la rezolutie mică. Poate dacă
omulețul ar fi un pic mai mare relativ la scris, gen de înălțimea
scrisului :-? (dar s-ar putea pierde efectul dar de proporții).
Eventual se pot face două sigle în aceea idee, una ca [3], iar pentru
rezoluții mici, o siglă în care omulețul este mai mare relativ la
scris. Cred că în varianta asta ar ieși ceva fain.

Ideea cu Dexter, deși drăguță, mi se pare pare un pic copilăroasă :D
și nu cred că se potrivește cu targetul nostru.

Nu cred că ar fi o idee bună să integrăm ROSEdu în siglă. Sigla ROSEdu
o să apară oricum, separat, pe aproape orice material în care o să
apară sigla Tech Talks. Ar fi o supraîncărcare.

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~laura/logo_TT/TT-green@1111.png
[2] http://swarm.cs.pub.ro/~laura/logo_TT/TT-blue-S.png
[3] http://swarm.cs.pub.ro/~laura/logo_TT/TT-white-man.png