[rosedu-general] Instanta Redmine pe playground

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 9 20:17:32 EEST 2009

On Sun, 2009-08-09 at 11:15 +0300, Vlad Dogaru wrote:

> Sorry, just realised GForge took a trip to „bişniţă-land”. I probably
> meant FusionForge[1].

FusionForge, ca si Indefero[2], sugerat de Stas si Savane[3] sunt
"forge-uri". Adica sunt un nivel mai sus ca scalabilitate decat ceea ce
numesc eu "web-based software project management apps" cum sunt Trac si
Redmine. Delimitarea nu este foarte clara si este mai mult data de
publicul/proiectele tinta.

Forge-urile sunt, din punctul meu de vedere, mai degraba dedicate unor
proiecte care au ajuns la un nivel de maturitate si in care se face
activ dezvoltare. Au si feature-uri user-oriented: zona de download-uri,
pagini de documentare etc.

Multe dintre proiectele noastre sunt proiecte de start. In momentul in
care un proiect se maturizeaza si are nevoie de feature-urile mult mai
ample pe care le ofera un forge, atunci cred ca are sens sa instalam un
forge sau poate sa folosim unul din forge-urile existente (SourceForge,
BerliOS, Savannah etc.)

Razvan

[2] http://www.indefero.net/
[3] http://gna.org/projects/savane