[rosedu-general] Date contact ROSEdu in groupware

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 5 20:40:56 EEST 2009

On Wed, 2009-08-05 at 20:33 +0300, George Milescu wrote:

> Cum gasim Address Book-ul 'ROSEdu' ? In Address Book eu vad numai "My
> Address Book".

Scuze, nu erai in grupul ROSEdu. Am adaugat acum in grup toate
persoanele care sunt active in cadrul comunitatii (proiecte, lista,
IRC). Rog pe cei care sunt activi si nu au cont pe swarm sa trimita un
mesaj la admin at swarm.cs.pub.ro pentru crearea contului. Dupa crearea
acelui cont, vor fi adaugati si in grupul ROSEdu.

Razvan