[rosedu-general] [horde] Nu pot edita o pagina de wiki

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 5 20:03:05 EEST 2009

On Wed, 2009-08-05 at 17:49 +0300, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> nu pot edita pagina despre TechTalks de pe wiki[1]. La celelalte pe
> care le-am incercat, am un link sus pentru a edita pagina, insa aici
> nu apare. E o problema la permisiuni? E intentionat? Daca da, scuze
> pentru bug report-ul fals :-)

Am adaugat drepturi de editare pentru utilizatorii autentificati. Pagina
era editabila de cei din grupul TechTalks din Horde, si pe moment doar
MM si AJ fac parte din grup. Te-am adaugat si in grupul TechTalks cu
aceasta ocazie. Cine doreste sa contribuie sa discute cu mine, AJ sau MM
ca sa adaugam in grup.

Razvan