[rosedu-general] Prezenta ROSEdu la eLiberatica

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Thu Apr 23 19:29:01 EEST 2009

2009/4/18 alexandrujuncu at gmail.com <alexandrujuncu at gmail.com>:
> 2009/4/18 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
<snip>
> [...]
> să fie un stand cool B-)
> Să vedem dacă vom face nişte mini prezentări (probabil ne va trebui un
> proiector), dacă facem nişte afişe şi nişte pliante.
> Şi trebuie să facem ni ceva care să fie atrăgător pentru participanţi,
> ceva gen un concurs.   Aici mă gâdeam la ceva de genul să facem un
> mini lanparty (pe jocuri OpenSource evident)  în seara evenimentului.
> Facem un concurs şi câştigătorii să fie invitaţi la lanparty. Dar aici
> ne-ar trebui să facem rost de o sală din facultate.
> Any ideas, sugestions please start hitting the mailing list with them ;)

Hey dudes,

Alex has a very good point here. Din experienta de la Cisco Networkers
un mod foarte fain de a promova o companie/organizatie este de a
combina cele 2 elemente precizate de Alex mai sus: prezentare,
concurs.

Mai exact, multe companii se bucurau de popularitate la standarul lor,
prin faptul ca o data la 30 minute tineau o prezentare despre un
proiect sau despre companie in general. Toti cei ce participau la
prezentare isi treceau numele pe o foaie la inceput, iar la finalul
prezentarii era o tombola la care castigai ceva.

Deasemenea in timpul prezentarii se mai puneau intrebari tech/geekish
[acestea aveau o popularitate imeeensa si pentru multi erau motivul
pentru care se aflau la prezentarea aceea :P] la care cine raspundea,
primea un tricou:D.

Puteti sa tineti multiple prezentari despre CDL sau ROSEdu sau chiar
tehnologii open-source utilizate in proiecte ROSEdu si sa aveti la
fiecare intrebari si premii [tricouri sau mingiute pentru intrebari si
ceva mai mare pentru o tombola finala]. Tombola poate sa fie una
singura la final in care sa intre toti cei care s-au inscris pe lista.

Daca va decideti sa o implementati,

... i shall be @ your stand.. takin ya prizez...

Cheers,

--