[rosedu-general] University of Johannesburg: Join the gang

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Apr 18 23:14:10 EEST 2009

Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Salut,
>
> Cu imaginea asta se promovează Universitatea din Johannesburg.
> Mă gândeam că poate facem și noi ceva similar să promovăm cs.pub.ro :)
> Nu în mod oficial (adică pe [a]cs.pub.ro), ci din blog, în blog. Poate
> ajunge departe, ca aia cu „choose life, choose ase” de acu câțiva
> ani. :)

Ideea e foarte mișto, dar am o nelămurire: domnii din imagine chiar au
trecut pe la Universitatea din Johannesburg? Dacă da, avem o problemă:
pe cine punem noi pe afișul Politehnicii astfel încât să fie recunoscut
instant? Bine, asta dacă e adevărată presupunerea mea și dacă vrem să
păstrăm ideea afișului.

Paște fericit,
Vlad

PS: Aș fi gugăluit, dar nu știu cine sunt toți cei 4 protagoniști.