[rosedu-general] Prezenta ROSEdu la eLiberatica

alexandrujuncu at gmail.com alexandrujuncu at gmail.com
Sat Apr 18 02:07:32 EEST 2009

2009/4/18 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salutare tuturor (sper că nu deschid un thread nou),
>
> Vom avea un stand comun cu alte comunități FLOSS din România, precum
> Ubuntu-ro sau GSL la eLiberatica.
>
> Trebuie să ne pregătim exemplar pentru acest lucru, așa că aștept de la
> voi idei și propuneri.
>
> Sursă de inspirație: felul în care se pregătesc Open Agile și Mozilla
> [1]. Loc de joacă [2].

În primul rând un rând de aplauze pentru AlexEf care i-a convins pe
cei de la eLiberatica să ofere acest lucru ;)

Now to business... Prezenţa la acest eveniment trebuie să
conteze...faptul că avem un stand nu înseamnă mare lucru dacă nu ieşim
în evidenţă la eveniment. Trebuie să ne gândim ce lucruri putem face
să fie un stand cool B-)
Să vedem dacă vom face nişte mini prezentări (probabil ne va trebui un
proiector), dacă facem nişte afişe şi nişte pliante.
Şi trebuie să facem ni ceva care să fie atrăgător pentru participanţi,
ceva gen un concurs.   Aici mă gâdeam la ceva de genul să facem un
mini lanparty (pe jocuri OpenSource evident)  în seara evenimentului.
Facem un concurs şi câştigătorii să fie invitaţi la lanparty. Dar aici
ne-ar trebui să facem rost de o sală din facultate.
Any ideas, sugestions please start hitting the mailing list with them ;)