[rosedu-general] [Proiect] UberVU 4 Android

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sat Apr 11 21:36:33 EEST 2009

Salut,

Nu este subiect de interes general (încă), dar Mircea Traichioiu și
Victor Cărbune au venit cu ideea dezvoltării în cadru ROSEdu a unei
aplicații pentru platforma Android, iar eu am promis că deschid un fir
de discuție pe această temă.

Ubervu este o firmă românească, cu un produs care-și propune să
transforme web-ul într-o înlănțuire de conversații. Cel mai în măsură să
  vorbească despre ei, este colegul nostru Mihai Dumitrache (care a fost
și intern la ei vara trecută, în cadrul Stagii pe Bune). Serviciul lor a
  fost recent portat pe platforma Amazon S3 și expune un API destul de
ușor de folosit (care se poate și îmbunătăți în timp).

Android este un sistem de operare (de fapt o platformă), din ce în ce
mai populară (având ca prim avantaj în fața deșteptului iPhone, faptul
că este complet deschis). Programarea se face în Java (un SDK ușor
diferit față de versiuni tradiționale precum java2se).

Un proiect care să aducă primul serviciu pe cea de a doua platformă, ar
fi, cred eu, interesant și de succes.

Pentru cei interesați, puncte de pornire, după cum urmează:

[1] http://developer.android.com/guide/index.html
[2] http://api.ubervu.com/ (mort), temporar:
http://www.programmableweb.com/api/ubervu

Alex