[rosedu-general] ROSEdu social thingie v2

alexandrujuncu at gmail.com alexandrujuncu at gmail.com
Wed Apr 8 14:32:52 EEST 2009

2009/4/7 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Tue, 2009-03-17 at 06:05 -0700, Valentin Priescu wrote:
> <snip>
>
> Acum ca si AJ e in tara - we missed you so much! propun sa ne vedem in
> aceasta duminica la ora 10:30A.M.? E OK pentru voi?
>
> Propun sa ne intalnim la Plaza cu singura conditie sa fie deschis
> bowling-ul. Avem nevoie de rezervari. AJ, ca tot esti nou in tara, te
> poti ocupa maine de acest lucru? Daca nu e deschis la Plaza, atunci
> Unirii, daca nu Unirii, atunci Mall Vitan. Rezervarea ar trebui sa fie
> de circa 2 ore.
>
> Vi se pare OK?

Am fost pe la Plaţa ( :P )  şi am văzut că sâmbătă/duminica preţul
este de 14RON/ oră  (pe persoană din câte am înţeles). Dar sincer
arată cam naşpa penrtu că e foarte întuneric... Am luat un număr
pentru rezervări (trebuie făcută cu 2 zile înainte)
Data trecută la Vitan (sau unde am fost) cât era?
Am înţeles că la Texas în Regie ar fi cam 40ron dar pe toată pista
deci am ieşi mai ok...i'll keep looking...
Voi hotarâţi-vă când mergem..