[rosedu-general] Infiintare asociatie ROSEdu - going at it

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 7 21:18:45 EEST 2009

Salut!

Facem pasi rapizi pentru infiintarea asociatiei ROSEdu. Am vrut sa
stabilim o intalnire la tribunal, dar avem multe elemente lipsa.

Ce avem:
* cerere pentru sediu (EG106c) semnata de rectorat
* caziere fiscale si copii dupa buletin pentru infiintatori (Razvan
Rughinis, Razvan Deaconescu, Mircea Bardac, George Milescu)
(valabilitate 30 de zile - time is running out; pe 18 aprilie mi se pare
ca expira prima)
* act constitutiv
* statut

Ce ne trebuie:
* dovada de nume (valabilitate 3 luni) - cea veche a expirat; poate sa
se ocupe cineva in aceste zile?
* autentificarea actului constitutiv si statut (trebuie mers la un
avocat sau un notar - ma ocup eu in aceste zile; daca are cineva o
recomandare e binevenita)
* patrimoniul initial (dupa ce sunt autentificate actul constitutiv si
statutul - ma ocup eu dupa ce rezolv cu autentificarea)

Un singur aspect important mai este aici:

---
Proprietarul imobilului/apartamentului stabilit ca sediu autentifica la
notariat o declaratie prin care pune la dispozitie spatiul respectiv ca
sediu pentru asociatie. In pagina urmatoare gasiti un model de astfel de
declaratie.

Observatii:

Este posibil ca Judecatoria sa va solicite in plus un Contract de
imprumut de folosinta, numit si Contract de Comodat. Acesta NU este
necesar sa fie autentificat (este un act sub semnatura privata). Puteti
descarca un model pentru astfel de act de la linkul de mai sus.
---

Sper ca cererea semnata de rector sa ajunga. Nu-mi dau seama daca mai e
nevoie de o declaratie sau de prezenta unei persoane din conducerea
Politehnicii. Orice hint in acest sens e binevenit.

Razvan